Gå til innhold

Nå starter prøvingen.... Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var jeg også flyttet inn her! :)

Planen var å starte prøvingen i desember, men typen sa for noen uker siden at han ville vi skulle starte neste måned, altså august.. Så ingenting er bedre enn det! :D

Skal ha mensen om noen dager, så prøvingen starter jo veldig snart.. Helt ufattelig, det er så nærme nå!

Andre som nettop har startet prøvingen, eller skal starte snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig da:) Jeg har akkurat begynt prøvingen. Har bare gått en uke ennå men. Er skikkelig spent på om det blir noe resultat denne mnd! Hadde vært greit om det klaffet på første forsøk:) Gled deg, dette er kjempe spennende! Er du 20 år og? Er selv 88mod:)

klem!

Skrevet

Åhh høres spennende ut! :) Du er ihvertfall igang! Gleder meg utrolig masse!

Ja jeg blir 20 dette året :) Hvor i landet bor du henn? Første baby?

Skrevet

Jeg har akkurat sluttet på prevensjon! Endelig! Det er så spennende!

Vi har ingen felles barn, men han har en fra et tidligere forhold.

Skrevet

Mhm. Har EL i disse dager:) Så nå er det bare å stå på hver dag her i huset. Så gøy det er flere på min alder. Har ikke fyllt 20 riktig ennå jeg.. Seinårsbarn! hehe. Jeg bor på østlandet, og dette blir min/vår første baby:)

Skrevet

Vi har også nettopp starta , holdt på en pp alt..

vi har begge barn fra tidligere forhold. men dette blir vårt første sammen gleder oss til spira sitter. fikk mensen på søndag . så etter den er ferdig blir det masse kos igjen.... hehe

håper på vår /sommerbarn 09

Skrevet

Vi er også i vår første pp nå:) El i disse dager!:) Er 85-model! Vårt andre barn.

Skrevet

Jeg ble frdir med "jentesyken" i går så er nå inne i 2 pp. Har to fra før, en på 10 og ei på 1 år. Er 29 år selv.

Skrevet

Makan, bør ikke se tv og skrive innlegg samtidlig...Ble FERDIG skulle det stå!

Skrevet

vi er også prøvere nå. jeg er 21 og vi har en liten gutt på 18mnd sammen. vi skulle egentlig vente til neste år med å begynne å prøve men begge har så lyst nå så:)

Skrevet

startet prøvingen for 2 EL siden, fikk 2.mensen etter vi startet å prøve ï går, skikkelig kipt! Dette blir første for oss begge, håper ikke det tar mye lengre tid!! 88-mod her også, forresten;) Lykke til alle sammen;)

Skrevet

Så kjekt at vi er mange som prøver :)

Lurer på hvor fort det kommer til å klaffe.... Ser jo mange som går mange prøve perioder.. Håper det vil gå relativt kjapt! :)

Hvor er dere fra her inne? :)

Skrevet

håper det klaffer fortes mulig:P Er utolmodig:P Tok en test i dag tidlig, har ikke fått skikkelig mensen enda, skikkelig treg start på mensen denne mnd, så måtte ta test for sikkerhetsskyld, men var jo selvfølgelig ikke gravid..

Er fra østfold, bor i Hedmark;)

Skrevet

hei.. eg er i 2.pp.. har ei jente som blir 2 år i august sammen fra før:) så no vil me gi ho ei lille søster eller lille bror:)

er 87 mod. forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...