Mamma+2 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg er ikke vant til å barbere meg nedentil, men kjæresten min er tilhenger av dette og før helgen ga jeg etter og sa ja til at han kunne barbere meg.... MEN hjelpes jeg ser jo ikke ut....fult av småkviser/ nupper...har prøvd å fjerne småhårene som har kommet for så å ha på " dildorens" som jeg har hørt har blitt anbefalt- det svir, men roer seg litt- men absolutt ikke på en ålreit måte. Andre som har slitt med dette? Går det seg til etterhvert? Kjæresten min har gjordt det i mange år og har ikke slike plager. Noen.....?????
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ja, det går seg til. Bruk dildorens på rett etterpå selv om det svir. Det hjelper.
Gurine Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg får fremdeles slike nupper, sår pg rød hud der nede, selv om jeg har gjort det en del. Men jeg gjør det sikkert ikke ofte nok, lar det gro godt til i mellom, så jeg er også nysgjerrig på tips. Man unngår stort sett problemet ved å bruke maskin og barbere tett ned til, men av og til lugger det, og er ikke så greit å få til det noe bra heller synes nå jeg..
Gurine Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Er det noe annet enn dildorens som kan hjelpe? For det har jeg ikke
Mamma+2 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Har også hørt tips om Pyrisept at det kan benyttes, men ikke prøvd det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå