Gå til innhold

Jeg ler av dere som tar med bleier til syden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turen deres kommer på minimum 10000 med lommpenger,men spare 150 kr på bleier DET skal vi gjøre!! Fy f*** om ikke det er nordmenn på sitt aller beste vet ikke jeg... Er jo helt latterlig... Nordmenn er egentlig en veldig spesiell rase folk.. Vi kan heller ikke bruke barnematen i det landet vi skal til,det KAN JO HENDE det er tilsatt sukker!!!!! Og det dør norske barn av.. Tydeligvis... Jeg skjønner godt at hele Europa ler av oss.... Jepp,la oss trekke nisseluene godt nedover ørene nå dere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde tyskerne var verre jeg.. de tar jo med seg absolutt alt..

så noe greier på NRK for en liten stund sia.. da viste de hvor omhyggelig de hadde pakket ned alt de kunne av mat og ting og tang.. mange av dem brukte ikke penger på annet enn drivstoff når dem var på ferie.

Skrevet

og som vanlig, dere som skal gjøre narr av alt mulig, klarer ikke å se andre sider av denne saken.

NEI, det var ikke bleier å få tak i der vi bodde! Måtte langt avsted, i tillegg hadde de ikke str som passet.

Og NEI, alle reiser koster IKKE min 10 000,-.

Skrevet

Snakk om vanlig charter da vet du,hårsåra..

Skrevet

Og jeg ler av deg der du sitter i f.eks Spania med spanske bleier og en unge med besj helt opp til nakken, mens jeg har en baby med norske bleier som er tørr og fornøyd :o)

Har prøvd bleier i flere land og jeg syns fortsatt de Norske er best. Så det er ikke for å spare penger jeg tar med bleier.

Skrevet

Vi har pleid å ta med bleier. Ikke så mye for pengenes skyld, men fordi vi ikke har lyst til å bruke feriedagene våre på å lete etter passelig bleier. Det er ikke bestandig så lett å finne. Vio har bestandig god plass i bagasjen uansett.

Om jeg skal velge mellom å bruke en halv dag av ferien min på bleiejakt eller å ha en halv kilo ekstra bagasje, så vet jeg va jeg vil velge.

Skrevet

Jeg har, så da har vi kansje ikke vært på de samme stedene. Jeg gidder uansett ikke bruke tid på å lete.

Skrevet

Så søt du er i munnen din da.patetisk!!!

Skrevet

vi hadde med bleier når vi var i tyrkia nå i sommer. men det var mer fordi jeg hadde klart å kjøpe sånne teipbleier og tenkte at de kunne være enkle å ha med på stranda, så jeg kunne likså greit bruke dem der. og bra var det, for når vi kom dit hadde de bare små bleier, å lete etter mat butikk det gadd ikke jeg ass. så derfor var det bra vi hadde med bleier=) bedre å være førevar enn etterpåsnar

Skrevet

Litt ok at ungene får den maten og bleiene de er vant til å bruke da er det ikke?? Og plassen og vekta er grei skuring, for man bruker jo opp det man har med så den ekstra plassen det tok med på reisa blir ekstraplass til gaver og dill man skal ha med hjem igjen...

Skrevet

Tror du det er for å spare penger vi tar med oss bleier til syden??:))) hehehe

Jeg tar med bleier fordi jeg vet av erfaring at det ikke er alle butikker som har det. Det tar liten plass i kofferten, og jeg slipper å tenke mer på det.

Mat har jeg tatt med fordi jeg har en med matallergi, og da vet jeg at mini tåler det istedet for å ta sjanser. Nå er det jo slik at Norge er veldig flinke til å merke varene sine, og det er de ikke like flinke til i f-eks Tyrkia, Bulgaria og Hellas. Ikke forstår jeg tyrkisk heller.:)

Syns du kan dra ned nisselua di selv, jeg:)

Skrevet

Hehehe ja le i vei!

Leste nettopp en reportasje om en familie som måtte lyn-pottetrene sin toåring fordi de var i Kina og der solgte de ikke bleier til eldre barn en halvannet år.

Så det kan feks også være en grunn for å slikt med seg.

Ikke alle som kun reiser til "syden" som du så intelligent kaller det...

Ikke alle som kun blir borte i to uker heller.

Vi skal til andre siden av jorda når småen er 4 mnd, og skal være borte i 6 uker, og jeg kommer i allefall til å ta med mme fra Norge. Mulig jeg bryr meg litt mye om hva hun får i seg, men heller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...