dalldiri Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 ka e de? e de vanli før alle!? e de obligatorisk? aldri hørt om de før æ lest nu her inne...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Heisann. Vekstestimering er en måpling der de ser hvir stor/tung/lang babyen er i forhold til gjennomsnittet. Det er ikke alle som har dette iløpet avsvangerskapet, jeg for min del har det for jenta mi var lita på en UL og får oppfølging for å sjekke at hun vokser bra=) Hun vokser ikke like mye og er ikke like tung som gjennomsnittet men hun vokser på sitt vis...=)
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 å jeg har det pga svangerskapdiabetes. For å sjekke hvordan han ligger i vekst. Der kan ungene fort bli store.
dalldiri Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Å oki. sånn sett...takk for svaret!
dalldiri Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 har ungen diabetes vis du har de? har du dibetes til vanlig el er de noe du får under svanngerskape siden du kaller de svangerskapsdiabetes!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå