Gå til innhold

Får oppdatere her også etter sykehuskontrollen i dag.


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Var jo en helt vanlig sv.skaps kortroll jeg skulle på så først ble det målt blodtrykk og jeg ble lagt til registrering. Spurte jm om hun hadde mulighet til å sjekke ståa i underetg. og hun sa at det skulle hun og hun kunne gjerne strippe litt og kanskje jeg ville ha noen nåler i tillegg. Jeg takket ja til alt og satt derfor og med ctg og 8 nåler i en gooood halvtime i hvertfall. Hadde en nål i hodet, en helt nede ved skambeinet en i hver hånd, en i hvert kne og en i hver fot. Målingene var fine, men Linus sov litt så jeg fikk litt saft og vips så var det fest i magen. I tillegg kunne jm fortelle at jeg hadde noen tak i magen, som jeg ikke hadde kjent noe til. Etter målingene undersøkte hun meg og kunne fortelle at jeg hadde litt igjen før jeg var moden (må innrømme at jeg ikke helt skjønte hva som gjensto, men det var noe som var litt hardt eller no...), men hun fikk inn to fingre og fjernet eller pirket eller hva det nå var på en hinne oppi hutti! Følte at jeg hadde armen hennes helt opp til albuen oppi stasen - var ikke kjempe godt for å si det sånn. Håper at nålene og strippinga kan hjelpe på litt, så noe kanskje skjer snart. Kjenner jeg er veldig øm i magen og tror jeg må prøve å bevege meg litt utover kvelden, gå en liten tur i veien eller no. Hvis ikke er det tilbake på lørdag til overtidskontroll... I verste fall (i følge info skriv på sykehuset) går jeg til 2. august før jeg blir satt i gang... men såååå pesimistisk er jeg ikke altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk akupunktur med min nummer 2. Det funket helt supert. Snuppa var ute 3,5 timer etter at nålene var tatt ut. Godt jeg allerede var innlagt, for det tok bare 2 timer og 16 minutter fra det første tegnet på veer til snuppa var født. Og det var 2 uker før terminen, men da hadde allerede vannet gått.

 

Håper det funker like bra før deg, men uansett så har du snart Linus i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...