Lykkelige pija Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 gubben har så lyst på volkswagen Sharan 01 mod. Noen som kjenner noe til de bilene?
3nydeligesmå Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Vi har en. Har ikkje hatt den så veldig lenge men er superfornøyd så langt.God plass til 3barnesete ved siden av kvarandre.Men i midten bak på vår bil er der berre 2puntsele,men der er isofix.Så måtte bytte eine bilsete i eit isofixsete.Ellers god bagasjeromplass om du ikkje bruker seta der bak.Kan stille baksetene fram og tilbake uavhengig av kvarandre supergreit:)Eg har ikkje så mykje greie på bil da så ser mest på utsjånad,plass og kjørekomfort(Sambo må stusse i resten)Å dei tinga er eg veldig fornøyd med på sharanen.
Lykkelige pija Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Kan ikke stort mer jeg. Takk får ditt svar, Hvordan modell har dere??
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg sier bare ikke kjøp!!!! Kjempe mye trøbbel med disse bilene! Svogeren min jobber hos møller og de vil ikke selge slike biler ny engang! Har ikke bilene inne til utstilling heller, så anbefaler heller touran.... Dette pga det er mye problemer med disse. Hvis noen skal kjøpe må de spesial bestilles. Folk blir nesten frarådet det....
Lykkelige pija Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 tusen takk får synspuntet ditt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå