Fikkennydeliggutt08 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Beklager hvis det her blir litt for ekkelt, men jeg lurte om det var vanlig med litt blod, er i uka 29 og har hatt mensmerter igår og idag, og plutselig opplevde jeg at det var litt blod. Ikke mye, men litt. Håper ikke det her høres dumt ut, er første gang jeg har vært gravid så jeg har ikke mye å gå på. Er sikkert helt vanlig.....?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er 30 fullførte uker å har de siste dagane hatt litt dråper med blo i trusa. Jeg har også hatt kynnere som komme i rykk og napp. Var hos legen på lørdag kveld og leverte urinprøve å målte blodtrykk. Viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. Dette kan gjøre at man lettere blør litt enkelte ganger. Kanskje du burde finne ut om du har UVI?
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Takk for svaret Jeg skal finne ut, tror jeg må bestille legetime med en gang. Hvis jeg har infeksjon må jeg ordne opp så fort som mulig!
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Oppdatering; Dro til legen min igår med urinprøve. Ingen UVI! Det var jeg glad for. Ble sendt opp til ullevål for en sjekk pga mistanke av prematur fødsel (ble litt sjokkert og ikke minst redd!). En ultralyd fastslo at alt sto bra til med babyen, han vokser som normalt og ligger litt over gjennomsnitt i vekst. Og lukket livmorshalsen. Da ble jeg lettet! Men... fant ut at blodtrykket mitt var forhøyet (det har svingt veldig gjennom svangerskapet), så har fått klar beskjed å være hjemme en uka og slappe av. Har vært ganske stresset i det siste, så nå må jeg tenker litt mer på å kontrollere det. Ikke så lett!
C@milla *EMIL* Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ja bra du sjekket opp i det! Jeg trodde ikke det var så vanlig å blø rundt den tiden.. om det ikke er etter sex o.l... Fint at de så på alt!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Takk for oppdatering. Bra det ikke var noe mer alvorlig. Men høyt blodtrykk er ikke noe å tulle med. Hold deg rolig å ikke stress. Håper ting går bra fremover. Kjempebra at det ikke var UVI, det er ikke noe kjekt.
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 De var veldig flinke på ullevål, de sjekket alt grundig. De forklarte at man kan blø litt etter sex, men hvis man ikke har hatt sex og særlig om det er an blandning av blod/slim (sorry!) skal man alltid ringe inn for å høre. Jeg er glad jeg gjorde det
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2008 Takk for svaret Synes folk er veldig hyggelig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå