ツWonderfull Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 korleis gjekk da i dag då? Vart det skule på deg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 om du skriver olgamor i stedet for olgamoooor så finner hun innlegget ditt når hun søker på navnet sitt ;-)
ツWonderfull Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 nehei. For da må jeg skrive det på nytt igjen. Så det så. Derfor kan jeg heller holde det oppe. :-)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hehe, mortilgunnar har rett, jeg søker på enekl o og ikke trippel. Nei, da vart ikkje skule på meg i dag. Dette er dødspinlig... men jeg har bare 2 i matte=( Og de krevde 3 eller bedre. Prøvde å forklare at jeg var 17 år og skolelei da jeg tok den, men det hjalp ikke. Så nei, ikke skole på meg. Og for første gang på alle disse årene har jeg blitt sur for 2'eren. Da jeg fikk den var jeg overlykklig for at jeg sto! :/ Trøster meg med at jeg hadde sikkert mistrivdes veldig med lang skolevei og hadde fått deres kristne syn litt opp i halsen *lete etter negative ting for å trøste meg selv*
ツWonderfull Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 jaja, så da venter du til neste år da? Sikkert greit, for da kommer du vel inn på det du helst vil.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Ja, det blir et ufrivillig sabbatsår på meg nå. Har begynt å søke jobber, veldig viktig at jeg gjør noe frem til mars neste år. Jeg kan jo jobbe litt med mattekarakterene mine, hvis jeg orker, hehe. Var bare så surt at den dumme toeren skulle ødelegge reserveplanen min. Hadde virkelig giret meg opp og begynt å glede meg=( Hvordan går det med deg? Blir det hus til fire eller leilighet til tre?
ツWonderfull Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2008 Du kan jo ta årsstudium i pedagogikk eller kristendom i sandviken på nla der, det er jo et steg på veien mot lektor. Men en jobb fram til mars er jo greit det også, gratulrerer med graviditeten forresten. Tja, nå reiser mannen bort noen dager, tenkepause, så vi får se. Trist om det er slutt, men vet ikke om jeg orker mer uansett, for det går max 3 dager, en uke hvis vi er heldig, så er det bare styr igjen. Så vi får vel uansett legge ut dette huset for salg....så tenke så det knaker fram til det er solgt. Dritt. :-(
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Takk skal du ha:) Måtte ufrivillig ut av skapet i går etter en aldri så liten nicktabbe på bim:/Skulle være hemmelig noen uker til, jeg er jo bare 8 uker på vei. Det høres ikke noe greit ut. Har dere vært lenge sammen? For to år siden var vi på randen av skillsmisse, men vi fikk ordnet opp i det. Det var litt av et styr:/ Har dere vært på familievernkontoret? Uansett så er det ikke et nederlag av å gå fra hverandre. Det er ikke alltid barn har best av å bo med begge foreldre. Hvis mor og far bare er lei seg og ulykkelige, så gir ikke det noe god stemning i et hjem for noen av partene.
ツWonderfull Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2008 han gidd ikke gå til samtale-ting fordi "vi" har ikke problemer, JEG er problemet. Liksom. Og jeg mener jo da motsatt....hehe...! Nei, er ikke noe undergang, men likevel veldig synd. Gift 1 år, sammen snart 7 år. Det har skurret en stund, men ikke slik som nå. Nå er det bare NOK: Og merkelig nok, for ikke så lenge siden fantaserte vi om en ny baby også. Blir nok aldri noe av nå. Det er for ustabilt.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Haha, det høres kjent ut. Men her var det HAN som var problemet (eller jobben hans) for da han skiftet jobb og var mer hjemme, så ble alt mye bedre. Nei, om dere bestemmer dere for å holde sammen igjen, så bør både hus og baby vente en stund til det føles riktig igjen mellom dere. Det siste du (og han) trenger nå er en belastning som en baby eller et huskjøp:/ Men er jo jævlig surt. Har en venninne som har nettopp gått gjennom det, et langt og vondt brudd. Nå sier hun at hun føler seg lettet og ikke i sorg som hun trodde. Men bruddet tok så lang tid at hun hadde nok sorgprosessen underveis. Og nå kan hun se frem mot resten av livet sitt, i stedet for å være redd for hva som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå