♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vært uten data siden Mars!!!! Godt å være tilbake=D
Heaven har født::) Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kjent og kjent... Vi var da på bim sammen,og fødte med 2 dagers mellomrom. Velkommen tilbake:) Kjedelig uten data:(
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Heisann, husker deg ja!=) Nå er jeg i uke 16, og hørte hjertelyden for første gang i går=D Hvordan går det med deg?
Heaven har født::) Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hei, joda går bra her. Var på ordinær ul på mandag, og venter nå lille Thomas. (gjorde jo det sist også, men det ble ei lita renathe da. Legen tok så feil) Men tror det er riktig nå altså Åh er så herlig å høre det lille hjertet slå,får sånn god varm følelse. Har begynt å kjenne mini ganske godt her nå, skikkelig artig.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Å, så gøy! Blir spennende å se om legen har rett denne gangen da;) Når begynte du å kjenne noe ? Jeg har ikke merket noe til graviditeten enda, men nå følger jeg ikke med slik som sist heller da. Jeg skal på ord.ul 13 Aug, men må utsette det, for da er sambo i nordsjøen=( Tror det blir gutt her også, men det gjenstår jo å se... Blir merkelig å se at det ligger en eller annen i magen min igjen altså!
Heaven har født::) Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Husker ikke helt, men 2-3 uker siden jeg kjente noe ordentlig. termin ble endret fra 14 til 20 august,men jeg får ikke det til å stemme. Har ikke så mye å si da,han kommer jo når han er klar. Har vært på 4 ul allerede,og skal ha en gang pr mnd frem til uke 30, deretter hver 14 dag. Pga flere risiko faktorer det da,og tidligere morkakeløsning,+at den ene tvillingen døde i magen for noen uker siden. Men godt at de følger opp, blir litt roligere selv også. Skal på ul igjen dagen etter deg jeg da. Blir spennende å høre hva du har inni der da:) Herlig tid dette. Vesla har liksom skjønt det ,selv om hun sikkert ikke skjønner så mye likevel. Kommer å koser magen og sier beibi:) så søtt å høre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå