Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 ¨Har vært sammen med en gutt nå i 5 mnd. Han er så totalt annerledes enn hva jeg er vant med. Han vil ikke kose. Om han skal, så klasser han meg på puppene, rumpa eller musa. Han har ALDRI holdt rundt meg, stryker meg på ryggen eller noe sånt. Om jeg spør han om hvorfor han ikke koser på meg, så sier han at 'jeg prøver jo å ta deg på puppene og sånn,men du dytter meg bort!' Sukk....... Jeg har prøvd mange ganger å si at det ikke er sånn kos jeg vil ha. Spør om han ikke heller kan stryke meg på ryggen feks, men nei, for hva er morro med det? Når det er sagt så er han faktisk ingen super seksuell person. Han klarer seg fint med sex maks 2 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hvor gammel er han egentlig? Du må være tydelig på hva du ønsker og bestemme deg for om du er villig til å gå fra ham om du ikke får det du trenger. Det nytter ikke å piske en død hest! Om han ikke skjønner tegningen, kan du overlate til noen andre å forsøke få ham til å se lyset... Jeg hadde dumpet ham.
Maf og lillemann Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 hehe, jaja, det gjorde min kjæreste også da vi var 15-16. Er han særlig eldre enn dette bør han kanskje ta seg litt sammen etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Han virker ekstremt ung eller lettere retardert.... Hvor gammel er han? Kanskje han har opplevd noe i barndommen som gjør at han ikke kan være fysisk untatt ved sex?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Han er faktisk veldig smart, men jeg forstår hva du mener! Han er snart 30 år, jeg er 26
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 han har hatt 4 lange forhold før meg, så vet ikke hva du mener med uerfaren. Han har nok ikke hatt 100 jenter, men heller ikke 0.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 er jo veldig vanskelig å svare på når en ikke kjenner personene.. men føler du at forholdet blir helt feil??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 feil og feil, er i hvertfall noe som skurrer. føler det er veldig merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå