Gå til innhold

Folk klager jo over alt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først så klager de over at det tar lang tid å bli gravid, og når de først blir gravide så klager de over at de er kvalme/ trøtte/ slitne. Så klager de over at de ikke får det kjønnet de ønsket seg når de var på UL. Etterhvert så begynner de å klage på at det er er tungt og slitsomt å være gravid og klager over at babyen aldri kommer ut. Når babyen endelig har kommet seg ut så klager de over at det var så vondt å føde og at det er vondt å amme og at babyen ikke sover.

ER SÅ MØKKLEI KJERRINGER SOM KLAGER OVER ALT!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....ja, slik er det ofte i livet. :-) Selv om man vet at det man ønsker seg også medfører ubehag, smerte og slit, er ønsket like sterkt tilstede.

Et ordtak sier: "vær forsiktig med hva du ønsker deg, du kan risikere å få det"

Skrevet

er ikke alle som klarer over alt det du nevnte da. jeg kan nevne til sambo at jeg har vondt plasser. men det er ofte fordi jeg trenger å få litt ut.. hadde aldri regnt med at det skulle gå smertefritt heller.. men jeg har vært heldig som ikke har spydd hver eneste dag.

å jeg kan forstå de som er frustrerte over at det tar lang tid å bli gravid.. kansje det burde vært en egen tråd for det eller noe?

med en graviditet kan en aldri forutse noe som helst. noen er kansje litt naive å tror at de har så viljestyrke at dette blir ikke noe problem. så kommer de dit så får de det virkelig liv slengt i trynet bokstavelig talt..

tror helst folk trenger å være litt mer ydmyke. ikke så skråsikre hele tiden..

Skrevet

da burde no i alle fall du ikke klage på andre hvis du mener de klager.

haha!

Skrevet

Jeg klager ikke ove andre, men synes de burde vise litt mer takknemlighet for ting her i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...