Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Først så klager de over at det tar lang tid å bli gravid, og når de først blir gravide så klager de over at de er kvalme/ trøtte/ slitne. Så klager de over at de ikke får det kjønnet de ønsket seg når de var på UL. Etterhvert så begynner de å klage på at det er er tungt og slitsomt å være gravid og klager over at babyen aldri kommer ut. Når babyen endelig har kommet seg ut så klager de over at det var så vondt å føde og at det er vondt å amme og at babyen ikke sover. ER SÅ MØKKLEI KJERRINGER SOM KLAGER OVER ALT!!!!!!
Chezka Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 hehe....ja, slik er det ofte i livet. :-) Selv om man vet at det man ønsker seg også medfører ubehag, smerte og slit, er ønsket like sterkt tilstede. Et ordtak sier: "vær forsiktig med hva du ønsker deg, du kan risikere å få det"
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 er ikke alle som klarer over alt det du nevnte da. jeg kan nevne til sambo at jeg har vondt plasser. men det er ofte fordi jeg trenger å få litt ut.. hadde aldri regnt med at det skulle gå smertefritt heller.. men jeg har vært heldig som ikke har spydd hver eneste dag. å jeg kan forstå de som er frustrerte over at det tar lang tid å bli gravid.. kansje det burde vært en egen tråd for det eller noe? med en graviditet kan en aldri forutse noe som helst. noen er kansje litt naive å tror at de har så viljestyrke at dette blir ikke noe problem. så kommer de dit så får de det virkelig liv slengt i trynet bokstavelig talt.. tror helst folk trenger å være litt mer ydmyke. ikke så skråsikre hele tiden..
blittmamma07 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 da burde no i alle fall du ikke klage på andre hvis du mener de klager. haha!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg klager ikke ove andre, men synes de burde vise litt mer takknemlighet for ting her i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå