allerhelstNorge Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vi er bortimot klare for ferie. Flyet til Norge og sommerferie går om ca. 7,5t. Nå skal mamma bare vaske hår, hente storesøster på skolen, lage middag og bære kofferter ut i bil. Har tenkt å ta med den kjære Simo kombivogna denne gang. Tar fryktelig stor plass i lite hus og vi har jo ikke brukt den på 2 år så nå skal den selges i Norge. Ingen vits å gjøre det her, for de forstår seg ikke på store, gode babyvogner likevel. 6 åringen gleder seg til å spise godteri på flyet, løpe ut til bestemor og bestefar i ankomsthallen og kaste seg rundt halsen på dem, stoppe på veien og kjøpe pølse (selv om klokke da er laaaaaangt over midnatt) og så stå opp til lek og svømmebasseng med kusiner som venter veldig. Så nå jenter: ser dere snart i Norge!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jippii!!! Herlig for bestemor og bestefar å møte prinsessene sine igjen tenker jeg:-D Gleder meg også til å møte dere!!!
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Nå håper jeg dere koser dere glugg ihjel! Dere treffer jo midt i go' været, ha en fin ferie med familie og venner! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå