mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 vi finner ikke bil nøkkelen..så vi kommer ikke til hytten for å hente storesøster på 2 år... vi trodde nøkkelen lå i trappen for det er der sambo mener han har lagt dem. sammen med kortholderen sin. ingen av delene finner vi.... har leitet over alt og nå driver vi å tenker på om noen kan ha godt inn og tatt dem. men bilen står jo på parkeringen liksom
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kan prøve, men garanterer ingenting;0) Får en følelse av at det kan være tekstiler rundt. Med det antar jeg at dette er i en lomme. Likevel vises et bilde av en gang. Og bildet trekker ned mot gulvet. Kan den ha havnet i en sko? Brunfarge. Jeg mener dette er på gulvet, men kan være en brun jakke? Lykke til.
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 skal se i en sko.. takk fo hjelp iallefall
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bruker å legge fra meg nøkler og lommebok på biltaket. Har dere sett der? Eller i kjøleskapet? Det har jeg også gjort..... :-)
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 det går nol ikke an å være mer svimete... vi leitet i 2.5 time.. og hvor lå den? jo i trappen der han mente han hadde lagt den... bøylen til vognen lå der og nøkeln var samme farge og lå helt inntil...hihi.. nå har vi nøkkelen heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå