Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Min knappe 1 mnd gammel laptop har krasjet.. Arrrrrg.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har hatt TRE baerbare datamaskiner siden januar - saa det er ikke et ukjent fenomen. Naa har jeg forsokt et nytt merke (de to andre var HP) og faar se om denne ikke blir like raskt odelagt.... Kjedelig naar man mister bilder osv... Men har laert mitt naar det gjelder backup, hehe! MAC er jo umulig... Skjonner ikke den dataen=p
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 En digresjon: mac er det beste som har skjedd oss! bare å sette seg litt inn i noe nytt så er det det beste innen data. har nå alt innen det i stedet for gode gamle microsoft. Via har stasjonær og MacBookPro. ELSLER DET! Har hatt det i halvannet år og ikke en eneste feil!
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Vi har begge deler, tilsammen 6 maskiner hvor halvparten er mac.
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 jeg og samboer kjøpte hver sin mac. Og med oss begge så kræsja hardisken. Gikk på garantien da, men bildene var ikke til å redde nei Jeg hadde heldigvis ikke så mye bilder der inne, men surt likevel. Så nå har vi backup. Min kræsja først, og 1mnd eller 2 etterpå kræsja hans hardisk. Ellers er vi fornøyde med mac.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå