Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg nekter å legge på meg like mye som sist jeg var gravid. så jo ut som en medisinball med min lave kroppshøyde. men så er det jo dette evinnelige søtsuget som driver meg på veggen, hva gjør jeg med det? jeg drikker vann og spiser en gulrot eller noe når jeg egentlig har lyst på sjokolade og kaker, men det er ikke nok til å bli kvitt søtsuget.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Banan skal visst dempe søtsuget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå