Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei. Stua mi består av brunt, beige og rødt, stort sett over hele (utenom en stygg sofa som er mørkeblå). Føler det er litt kjedelig og har fått kommentarer over det også. Hvilke andre farger kan jeg sprite opp med? Med bilder og sånt? Hva passer til de fargene?? hjelp meg! Alt jeg kjøper er rødt, brunt eller beige......
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Man burde generelt holde seg til to farger. Beige er nøytralt så man kan si du har rødt og brunt (syns det høres fint ut jeg). Om du vil ha forandring kan du bytte ut det røde med en annen sterk farge, men du bør ikke fylle inn med fler nye farger for da blir det fort kaos. (Antar brunt er mye møbler, som er vanskelig å skifte ut).
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Selv er jeg forøvrig veldig fan av blått og brunt, fine farger sammen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Du kan jo prøve med en litt mer skrikende rødfarge, evt oransje, flammefarger. Det pleier å sprite opp litt:-) Selv har jeg hatt alle mulige farger i hjemmet og har nå gått til noe så "kjedelig" som hvitt og svart. Men det ser faktisk ikke så kjedelig ut:) Litt sølv innimellom gjør susen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå