Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg har så lyst å tegne min egen brudekjole, og så få noen til å sy den. (ønsker meg en utradisjonell).......hvordan går jeg frem da??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ei venninne av meg fikk gjort dette, og ble faktisk ganske billig i forhold til hva jeg trodde (og ikke særlig dyrere enn å kjøpe). Og dritfin! Hun hadde en skredder til å sy den, men vet ikke noe mer enn det. Så jeg ville nok hørt rundt med en skredder eller to, om ikke de selv gjør det kanskje de har tips om hvem andre som kan.
Resilience Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg designet min egen brudekjole. Min kusine som er kostymedesigner sydde den for meg. Jeg kjøpte stoff på en av stoffbutikkene på grønland i Oslo, som er mye billigere enn stoffbutikker ellers. Disse butikkene har ofte skreddere tilknyttet seg som ikke er så dyre heller. Hvis du ikke bor i nærheten er det bare å kontakte en lokal skredder og be om pris.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 jeg designet min egen bryllupskjole, men fordi jeg ønsket noe utradisjonelt.... så.. hadde lilla kjole ;o) fikk masse skryt for den, (2500 kr) fikk ei syerske til å sy den etter mine mål. designet også egne gifteringer ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 ok.......men den kjolen jeg skal ha blir ikke noen vanlig brudekjole da.. det blir en kjole ala 17-1800-tallet. sikkert ikke alle som syr slike kjoler. Jeg har prøvd å søke på internett men finner ikke noe om det der. Går det an å leige en sånn kjole??
Resilience Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Ja det kan du helt sikkert, hør på kostymeutleiefirmaer eller evt med nrk. Hvis ikke finner du en tegning eller noe å tar det med til en skredder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå