Nesly Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vi bor i samme hus som svigers (generasjonsbolig) og jeg hadde akkurat plassert vognen med min sovende sønn i hagen kl 12. 5 min etterpå kommer de og lurer på om vognen kan flyttes fordi de skal slå plenen... Er så irriterende at de absolutt MÅ gjøre det når han sover, de er tross alt hjemme hele dagene og kunne vel fint ventet en time og to til han har sovet ferdig.. Er jeg urimelig nå eller..?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 svigers er satt på denne jord for å irritere, og gudbedre så flink du er som orker og dele hus med de! Nei, de trenger ikke gjøre det akkurat da... Iom at dere bor sammen, så vet de vel når barnebarnet pleier og sove...
Nesly Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 i skal heldigvis snart flytte...orker fader meg ikke dette mere.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Som ei over sier; tror svigers er skapt for å irritere... Svigermor kan pent få beskjed om å "bare gå rolig rett inn når du kommer, for snuppa sover i gangen" og hun sparker hardt i den løse lista ved dørkarmen for å få den på plass på vei inn. Og snuppa våkner... Aaarg! Eller når vi er på hytta (som ikke er isolert innvendig og dermed kjempelytt) - jeg prøver å få snuppa til å sove på fremmed soverom (og de vet hvor vanskelig det kan være de første par dagene) og likevel starte en høylytt diskusjon rett utenfor døra hennes som står på gløtt... Syns ikek du er urimelig, i alle fall ikek når du sier at de er hjemme hele dagene og kan klippe plenen når som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå