Gå til innhold

EL som ikke vises på tester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge kalkulatoren på Babyverden skulle jeg hatt EL i disse dager. Jeg føler at jeg har det, pga smerter i magen og korsryggen, men testene (som jeg har tatt hver dag) er helt negative. Er det mulig å ha EL selv om det ikke kommer frem på EL-test?

Har kun gått litt over en måned uten piller, så vet ikke en gang om jeg har fått tilbake EL etter pilleslutt..

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd i to og et halvt år. Jeg har brukt utallige kroner på disse EL-testene og aldri fått utslag. Jeg lurer også på om det er mulig å ha EL selv om testene er negativ? Jeg har jo enda ikke vært gravid så det er jo mulig at jeg ikke har EL.....

Skrevet

Eggløsningstestene slo alltid ut negativt på meg. Jeg testet både morgen og kveld i sikkert 14 dager i strekk noen ganger. Var tilslutt sikker på at jeg ikke hadde eggløsning, men etter 8 måneder med prøving ble jeg gravid, og i dag sitter jeg her med verdens skjønneste lille frøken på 6 uker. Så mitt tips til deg er å ikke bruke mye penger på eggløsningstester (slik jeg gjorde), prøv heller å følge med eggløsningen ved å måle temperaturen.

Skrevet

Takk for tips, MommyToBe!

Begynner å bli en formue som er brukt på tester... Fant du EL med å måle temp? Hvordan gjorde du isåfall det? Syns det høres så slitsomt ut å følge opp....

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på:) Så takk for tipset!

Skrevet

Gå inn på www.pernille.info og les om måling av basaltemperatur. Om dere følger det som står der noen måneder, kan dere se om dere har hatt eggløsning , og finne ut sånn ca når i syklusen det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...