Gå til innhold

Om 2 timer skal jeg begynne i ny jobb!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha opplæring de neste 3 dagene. Senvakt i dag, dagvakt i morgen og torsdag. Gruer meg!!! Men skal bli godt å komme inn i det!

Noen tips til hva som er viktig å få med seg under opplæringa???

Jobben er på et sykehjem for eldre, og jeg skal jobbe som assistent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Mye som er viktig, men ta det litt som det kommer. Spør om alt du lurer på, ingen spørsmål er for dumme ;) (Bedre at du spør mye enn at du ikke spør)

Lykke til, og gratulerer ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis med ny jobb!

Jobber selv på sykehjem..(og skal også på jobb kl 15 ;o) ) Er egentlig omsorgsbolig, men fungerer som sykehjem...

Ta det viktigste først, lær navn, hvordan man tar et stell (dersom du ikke har jobbet med dette før), litt ymse hygiene og slikt, også kommer resten av seg selv ;)

SPØR om alt du lurer på, så slipper du og gjøre feil!

Om du har jobbet innen dette før, og kan de grunnleggende tingene, så kan du jo prøve og sette deg inn i navn på beboere, og hvordan "systemet" virker der du skal jobbe. Bli kjent med de ansatte, prat med de som bor der... osv :)

Lykke til! :o) Går nok veldig bra :)

Skrevet

Jeg har aldri jobbet innen det, og studiet jeg holder på meg er laaaangt unna noe slikt! Men jeg tar det jeg får av jobb, siden jeg har lite jobberfaring. Så jeg skal være vikar en stund der, så får vi se:)

Gled/gruer meg litt, spennendeå begynne med noe nytt, samtidig som det blir utrolig godt å jobbe litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...