Gå til innhold

hva gjør jeg ang venninda mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninde som akkurat er blitt mamma, men synsest ikke det går så bra :( hun har problemer med å amme fordi hun holder feil, tar seg ikke tid og er mest optatt av å vise seg frem. når babyen får flaske står den på bordet en halvtime før hun mater babyen med samme flaske uten å varme eller noe. har hørt det går an at den kan stå en halvtime max men at da skal melken varmest og at det kun er den ene ganen.synes det er så fælt. hun brukte mye medikamenter under svangerskapet og babyen hennes gråter ikke bare klynker, den får rykkninger og skjelvinger og bare sover og sover og sover. hun satt på cafe bare knappe uka etter hun fødte uten ungen. og sier at det er pappen som skal ta alt av stell og hun skal kun amme fordi hun er i ferd med å få fødselsdepresjoner. er det noen som kan spå meg for å se om det er noe jeg kan gjlre for det lille banret eventuelt hva som vil skje? jeg synest ikke dette passer seg. hun er på en måte bare en slags pynte mor......

å så er jeg så spent på når babyen vår kommer. har termin den 6september men føler på meg at den kommer før vet bare ikke når :) noen som kanskje kan fortelle meg mer om det også?

født 060486

termin 060908

håper noe kan hjelpe meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ver så snill noen??? hva gjør jeg? hva ser dere? går dette bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...