samuraibeibi Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vi flyr til Dubrownik og blir der noen dager, for så å reise til mer strandlige omgivelser. Jeg har hørt at Lopud er en fin øy, og det er vel ikke lange reisa fra Dubrownik heller. Noen som har vært der? Jeg tar gjerne imot tips ang overnatting også. Vi blir tre voksne og et barn.
bobbo72 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Hei. Vi var i Kroatia som en del av vår bryllupsreise i 2005. Da bodde vi i Cavtat, som er en hyggelig liten landsby ca 10-12 kilometer sør for Dubrovnik. Vi bodde i Dominikaner-klostert som ligger helt nede på kaien. En særegen opplevelse som man husker for resten av livet! Skal si gubben sto skolerett i senga da kirkeklokkene begynte å ringe kl 6 om morgenen, særlig siden vi ikke hadde kommet oss i seng før kl samme natt ;-) Vil også anbefale at dere tar en tur til Split dersom dere får anledning. Spennende by, med gammel og ny historie flettet i hverandre.
samuraibeibi Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Hei bobbo, takk for tips! Jeg har allerede bestilt leilighet på Lopud + at vi blir noen dager i Dubrovnik, så jeg følger ikke tipsene dine i denne omgangen. Men jeg har allerede en sterk følelse av at Kroatia vil gi mersmak - gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå