Gå til innhold

Noen som skal teste torsdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Lurer på om det er flere som skal teste til torsdag. Har bestemt meg for å teste da... :)

Jeg har ikm fredag tror jeg (ustabil syklus), men klarer ikke vente lenger.... Skal ut å kjøpe test etterpå i dag.

Spennende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal også! :) ser forresten du er 78-modell? vi er i samme båt vi da....30 i år (gulp). har du barn fra før?

 

hold meg oppdatert :)

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag og skal teste da. :) Har kjøpt graviditetstest i dag. Har ikke merket noen symptomer, og det er første pp etter SA, så jeg tror det skal holde hardt... Men håper litt likevel..

Skrevet

Hei "Micke". Ja jeg er 78 modell og 30 år i år....(huff!). Har en datter på 2 og et halvt år. Vi er inne i 4 pp. Ikke så lenge det men merker at jeg blir mer og mer skuffet for hver gang det ikke klaffer. Datteren min satt på første forsøk så vi var vel kanskje litt bortskjemte....

 

Hei "Lipsy". Jeg har heller ikke merket noen symptomer, annet enn svake pms symptomer da. Litt murringer innimellom, men har værken såre bryster eller andre tidlige symptomer. Husker ikke helt hvordan det var forrige gang jeg var gravid, men tror ikke jeg hadde voldsomt med symptomer ihvertfal for da hadde jeg nok husket.

 

Krysser fingrene for dere jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...