Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har krangla med mamma og stefaren min. Jeg er separert, og han jeg var gift med prøver å overkjøre meg hele tiden. Nå får jeg svinkjeft av mamma og stefaren min fordi jeg har tatt en feil avgjørelse. Jeg har hatt en på besøk her i noen dager, men det funka ikke, så jeg ba han om å reise. Og nå får jeg kjeft for å i det hele tatt ha hatt han på besøk, fordi JEG HAR IKKE LOV TIL DET!!!! fordi JEG ER GIFT ENDA!!!!! jeg er separert. Hver gang jeg tar en feil avgjørelse, så får jeg kjeft så det holder. Jeg er nettopp kommet derfra, jeg gik gråtende, med ungene på slep. De kjefta, og stefaren min sa jeg måtte slutte å oppføre meg som ei fitte, og det med han fyren jeg hadde på besøk her(har kjent han lenge, og han bor ikke her) var et dårlig trekk, for det var ulovlig. Tilslutt reiste jeg meg, sa til ungene at de skulle komme, mamma sa jeg skulle sette meg, og jeg regelrett brølte NEI til ho, så jeg satte ungene i bilen og kjørte. Hva er vitsen med å gni det inn i sårene med salt da? jeg reagerte sikkert feil, og jeg er klar over at jeg ahr tatt noen feil avgjørelser..... Jeg måtte bare få det ut.....er bare sinnsykt lei meg her jeg sitter...
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Synes ikke du overreagere her, synes dine foreldre blander seg veldig inn i ditt liv. Noe jeg hadde taklet dårlig selv. Uff føler med deg.
KaMa Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Lov? Be stefaren din lese litt jus. Det er fremdeles ikke ulovlig å være f. eks utro. Hvordan man ser det i et moralskt perspektiv er en helt annen sak. Om du har herrebesøk er jo opp til deg, men sikkert greit å ikke ha det om du har ungene dine der samtidig. Den dårligste vurderingen din er vel i grunnen at du i det hele tatt har latt din mor og stefar få vite om det. Ellers er det vel ikke å forvente å være kald og rasjonell når man blir behandlet som en liten drittunge av ens foreldre.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Mulig du har tatt noen feil avgjørelser, men det å ta med seg barna og dra derfr var ihvertfall helt korrekt! Jeg ville gjort akkuratt det samme, hadde ikke giddi å sitte der å høre på sånn drit. Synd du ikke får mer medfølelse fra familien din i en slik vanskelig situasjon også.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Og nå fikk jeg mld av mamma, Hvor er du nå???? gjett om jeg gadd å svare på den da.... Han var på ferie her han fyren, så det var ikke lett å skjule han da, men jeg angrer jo på at jeg i det hele tatt lot han komme på besøk, for han respekterte ikke meg og ungene, så det var en tabbe, og det er jeg fullstendig klar over. Men hva gjør jeg videre nå da? lar vær å ta kontakt med mamma og stefaren min? la de krype? jeg har mest lyst å bare rømme jeg da. Men nå ringte å en venninne, så jeg skal til ho nå og prate litt.... Jeg blir bare så forbanna frustrert... HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor er det synd på barna mine? Er det fordi de har besteforeldre som kaller mammaen deres for ei fitte? eller er det for at mammaen deres tar noen feil avgjørelser i livet? (som alle andre vanlige mennesker også gjør)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jeg ville sagt klart fra at de ikke får behandle deg på den måten, og at nekter å høre på de gni det inn på den måten. Så får de ta kontakt når de har bestemt seg for å oppføre seg som mennesker.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Fordi jeg har opplevd at mammaen min også testet ut nye potensielle forhold med oss tilstede og det bør man ikke gjøre! Finn ut av det mens barna er på ferie etc med andre og introduser de deretter for ny utkårt etter at man vet vedkommende er noe å ha. At du tester ut nye mannfolk er altså helt ok, men la ikke barna oppleve det. Kan fort bli mange... Og fordi de har noen elendige bestforeldre!
Resilience Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Det var ikke jeg som skrev det over her, menjeg synes fryktelig synd på deg først og fremst, men også på barna dine. Og jeg synes ikke du har tatt så forferdelige feil valg jeg. Du virker tro mot dine egne følelser og har bein nok i nesa til å si i fra når noe blir feil. Det er synd på dere fordi foreldrene dine tydeligvis ikke kan oppføre seg som folk. Og at din mor lar din stefar få kalle deg for en fitte? Hallo. Nei stå på. Synes du er tøff jeg.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 hmm.. tror jeg faktisk må si meg litt enig i at nye forhold burde testes uten barna tilstede. har en stesønn, der mor testet en del forhold, foran han.. husker vi kjørte gjennom tettstedet vi bodde på, og på en liten strekning sa ungen : der er mammas kjærest, hele 3 ganger... (til 3 forskjellige menn) og det med at et forhold var mellom 2 personer, det forstod han ikke, han sa at en venn av oss kunne såve med meg, og a vi kunne også være kjærester... måtte forklare at jeg hadde en kjærest, pappan hannes, og da hadde men ikke flere kjærester. han sa da. Å.. har man ikke det.. men så må jeg jo også si at de foreldrene dine.. oi oi oi .. spesielt din stefar.. hadde han vært min.. hadde jeg nok klappet til han ja.. kaller ikke dattra til konen din for ei fitte.. oooohh noooo.. ikke mye iq der nei.. hadde skrevet ei melding til henne, at så lenge det ikke kom en seriøs unskyldning, ville de verken se deg eller barna på ei stund, for du finner deg ikke i å bli behandlet på den måten. lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Når jeg var separert, fortalte jeg sånne brødhuer at jeg var separert bare fordi den norske domstolen er treg. Skilt var jeg i hjertet mitt, den dagen jeg fant ut han var utro. Bare papirarbeid som sto igjen, og det kunne ikke jeg noe for.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er enig med de som sier du ikke må ta inn mannfolk så leneg ungene dine er til stede. Tenk over at de faktisk savner pappaen sin! Men hva du gjør når de ikke ser det, eller er der, det er din egen sak. Hilsen ei som gikk seg på mora si med en naken mann på stua som liten jente. Og jeg hadde aldri sett fyren før. Festlig for en 10 åring...æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå