HH72 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Som har erfaring med gravide? Mot nakkeplager/hodepine og gjerne også søvnløshet hvis det er mulig... Hilsen hypokonderen
uanonym Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg går til Lars Børke i Fjordgata, har vært der bare to ganger på modningsakupunktur så det er for tidlig å si om den virker. Sist ba jeg han sette nåler mot kvalme, og den forsvant med en gang etter å ha fulgt meg i flere dager! Og han virker hyggelig og seriøs og er medlem av Norsk Akupunkturforening
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 www.øveråsklinikken.no Hu som jobber der er utrolig flink og kjempe dyktig og hun kan virkelig sakene sine. Koster 400 kr for første gangen og 250 pr gang etterpå.. Men det er virkelig værdt pengene. Jeg gikk til henne 4 ganger 2 ganger modnings akupunktur og 2 ganger igangsetting, etter 2 gang med igangsettings akupunktur begynte jeg få rier..
HH72 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 Takk for svarene, jenter! Skal til hun på Øveråsklinikken i dag, så får vi se om hun kan hjelpe meg.
Makko med to små gutter Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Fortell hvordan det gikk! -Når begynner dere med modningsakupuntur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå