Gå til innhold

Til dere som gikk opp 20 kg i graviditeten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før dere var tilbake til standarvekt?

Va gjorde dere? :)

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mistet mesteparten av vekta de to første dagene..

mellom en til to uker etter fødsel var jeg tibake til normalt igjen...

dog litt slappere i kroppen..

var det samme alle tre gangene..

gjorde ingenting for det, men konsekvensen av det store vekttapet på så kort tid, var at mm min hadde for lite næring å gi til barna..

sistemann la bare på seg 50g fra 5 uker til tre mnder..

så alle unga mine har fått tillegg..

Skrevet

Gikk vekk på to uker. Klarte rett og slett ikke å spise pga var utslitt og hadde vondt. Var nok ikke så masse fett jeg hadde lagt på meg uansett da.

Skrevet

Etter to tre uker hadde jeg tatt av ca 15 kg. De 5 siste (+ noen ekstra) var borte etter ca et halvt år. Gjorde absolutt INGENTING for å gå ned i vekt, bortsett fra amming da.

Skrevet

Takk skal dere ha =)

Litt betryggende å høre, er så redd for å sitte igjen med 20 kg for mye ...

Skrevet

Gikk opp 25,og 10 gikk av med fødselen,resten forsvant iløpet av 3 mnd. Gjorde ikke noe annet enn å gå de vanlige turene med bikkje og vogn.

Skrevet

sitter igjen med ca 5 kg:( Sluttet å amme og da gikk jeg plutselig opp 3 kg igjen(var neesten ved startvekt) Jeg SLITER md å få bort resten..

Skrevet

jeg hadde ca 10 - 12 kg igjen 3 mnd etter fødselen. tross at jeg ammet i nesten 2 år så satt disse "fast".

så når jeg var ferdig å amme gikk jeg på karbohydratfridiett i 4 mnd for å ta av resten.

Skrevet

Gikk opp 17 kg under graviditeten. Etter 2 mnd hadde jeg gått ned 19 kg. Nå, etter et år, er jeg igjen på startvekten.

Amming og laaaange trilleturer gjorde susen her!

Skrevet

La på meg 23 kg, veldig mye var fostervann, men det henger ca 8 kg igjen nå etter snart 5 måneder som visst har tenkt å bli en stund...

Suuukk! :(

Går turer men synes amming er overvurdert mtp "slankeeffekten" - ihvertfall i mitt tilfelle.

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kg rett etter fødsel og resten har jeg enda ,15 mnd etter fødsel :( Gikk opp 28 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...