Gå til innhold

Da var jeg gravid da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentili inne i forberedelsene til 1pp. Skulle ikke begynne å prøve skikkelig før i august. Men tok en test i mårrest Å den var positiv:) Da blir det et april barn. En gutt i følge det kinesiske fødselskartet:)

Er ca 2 uker på vei. Forrige gang oppdaga jeg det ikke før jeg var 7 uker på vei. Så vet egentlig ikke hvordan det skal føles. Skal det være litt ømt. Akkutat som om TR er på tur???

Da blir snuppa på 4 1/2 år glad. Hun har etterlyst en bebi en god stund nå. Men hun får ikke vite noe før i september:) Ikka mamma eller pappa heller. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge:)

Dette er litt skrekk blandet fryd. HAr jo hatt lyst til dette en stund, men etter testen viste positiv så lurer jeg på hva jeg har rotet meg opp i:)

Ble plutselig kvalm 2 timer etter testen. Det må vel være psykisk?:)

Lykke til med dere andre prøvere!!! Håper det klaffer for alle her inne snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:) Var nok kanskje litt psykisk den kvalmen ja!:) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer saa mye! Vi snakkes i april klubben :-)

Skrevet

heldiggris! Kjempekoselig! Gratulerer:D

Skrevet

gratulerer så masse. Jeg og vil:-) men fikk neg. test i dag så må på an igjen. Men ikke noen krise, bare det at jeg ville ha aprilbaby og ville bli gravid igjen. Har ei jente på 19 mnd og ønska to litt tette. Sater på at det skjer noe denne mnd.

Skrevet

Gratulerer!! Så morro å lese, kjenner meg så godt igjen i mye av det. Jeg begynte å bli kvalm dagen etter jeg testa positivt, hvor psykisk kan ikke det være liksom:-) Tror jeg er 5-6 uker på vei, vet ikke helt, legen har sommerferie gitt. Men i følge terminkalkulator er termin midten av mars og i følge dette horoskopet blir det ei jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...