Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg VEIT at å røyke under svangerskapet ikke er bra. Og jeg har ALLTID sagt at den dagen jeg blir gravid kutter jeg røyken tvert. Men nå som realiteten er her, har jeg store problemer. Jeg er ikke langt på veg, er i uke 8 nå. Men det er langt nok til at jeg veit at jeg må kutte røyken. Jeg tar meg selv i å smugrøyke en røyk i løpet av dagen. HVORFOR??? Kan noen få meg ned på jorda og "give me a realitycheck"?!! Vil ikke skade den lille, eller meg selv noe mer. HJELP
**¤¤** Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hadde samme dillema som deg. Da ringte jeg til ei venninna av meg som utdannet seg til sykepleie. Hun kjeftet ikke på meg, men hun sa at barnet kan få epilepsi og da stumpet jeg røyken med en gang. Håper du klarer det samme også. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Hæ?? Er det sant? kan barnet få epilepsi?? Hjelper jo ikke på at jeg har det også da. Nei..dette må jeg få bukt med!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå