Gå til innhold

da har jeg født!:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens vakreste jente ble født 18 juli, 3 uker for tidlig:)

2970 gram og 46 cm.

da er vi 3 som har bursdag i juli. Pappa'n hadde bursdag 17 juli, og jeg hadde bursdag den 20 juli.

kom hjem i går og det var en spesiell følelse..

Nå må vi bare finne ett navn til den nyfødte,og det er ikke bare bare.

dere har mye å se fram til, gled dere til deres solstråle kommer:)

 

så nå jeg takker for meg .

Masse lykke til videre alle sammen!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :D

 

Kos dere. Gleder meg til det blir min tur

Skrevet

gratulerer med jenta deres.

Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...