Julie_Anette Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Verdens vakreste jente ble født 18 juli, 3 uker for tidlig:) 2970 gram og 46 cm. da er vi 3 som har bursdag i juli. Pappa'n hadde bursdag 17 juli, og jeg hadde bursdag den 20 juli. kom hjem i går og det var en spesiell følelse.. Nå må vi bare finne ett navn til den nyfødte,og det er ikke bare bare. dere har mye å se fram til, gled dere til deres solstråle kommer:) så nå jeg takker for meg . Masse lykke til videre alle sammen!
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer så mye med jenta Kos dere. Gleder meg til det blir min tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå