Gå til innhold

Føler meg elendig i dag :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovet dårlig i natt pga smerter over alt føler jeg, og i dag har jeg bare løpt fram og tilbake fra toalettet:( *stakkars meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, ikke klag, du akl jo føde når som helst du.....

Jeg blir nok sittendes her til både du og Sessa har vært en tur på føden og kommet hjem igjen.

Skrevet

Hah, med min flaks blir jeg gående slik i 14 dager til!!! Så kanskje sykehuset VURDERER å gjøre noe, selv om de helst ser at ting settes i gang av seg selv....!!!! =(

Skrevet

Tji hi kanskje jeg slår deg da. Dit jeg skal har de grense på 12 dager :o)

Skrevet

Der kan du se! Tenker du ser nurket ditt før meg likevel jeg;)

Skrevet

Hmm... skjønner ikke hvorfor su må ha så mange symptomer på at ting skal skje, dersom det faktisk ikke skjer noe. Det er litt urettferdig synes jeg! Jeg har liksom ikke ett eneste tegn på at noe er på gang, jeg.

På sykehuset her er det overtidskontroll 14 dager etter termin og etter det så ser de an situasjonene. Etter 21 dager blir man satt i gang. Juhu! :(

Skrevet

Oppsummerer min dag også, sover dårlig, våkner og føler meg dau, løper på do og ellers bare tasser jeg rundt og tenker på alt jeg burde gjort. Men ok løs mage er vel et bra tegn? 17 dager til termin så skal vel ikke klage men joda..

Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller! Riiimelig unødvendig av kroppen min å bygge opp forventningene sånn :s Får jo aldri gjort noenting for er redd det plutselig begynner :o Konstant dårlig samvittighet overfor mann og barn, og i dag har jeg vært skikkelig hurpete også:( Dårlig humør ja!!! Blææææ, bare lyst til å sette et rødt kryss over hele drittdagen=(

Skrevet

Klager mann og barn så kan du bare sende dem til meg...for større hormontroll skal du lete lenge etter ,-( Jeg er skikkelig sur...og kan bare ikke hjelpe for det! Prøver å starte hver ny dag som meg selv men ender opp som en sinnatagg over bagateller og rare ting...nå har mannen min lagt seg på soverommet, sikkert for å unnslippe meg. Gjett om vi gleder oss til å få jenten ut og meg tilbake til normalt!

Skrevet

De har ikke klaget heldigvis:) Kanskje fordi de har unngått meg hele dagen, hehe :P Har holdt meg inne foran dataen og i senga, mens de har vært ute!! Skal være glad da jenta er ute ja, jo før jo heller!!! Heldigvis er det tv-kveld i dag så har da noe å fylle kvelden med:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...