nummer 3 kommer i desember Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 God formiddag alle sammen. Nå har vi vært på ultralyd, alt sto bra til. Jordmor sa at det ble nok en liten frøken til på oss. Da ble det 3 jenter i familien våres. Og det blir ikke noen flere forsøk på gutt. Da var det nok meningen. Og vi som har sliti for å finne et guttenavn vi liker, var nok en grunn til det. Også fikk jeg ny termin da, julaften av alle ting. Får håpe hun kommer litt før det gitt. Ha en god dag, og fortsatt god ferie til de som har det.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Heisann Så kjekt at alt gikk bra på ul. Gratulerer så mye med den lille jenta i magen ) Jeg får også mitt 3 barn i des, har egentlig termin i jan, men blir satt igang 3 uker før, ca 19 des. Har jente & gutt fra før ) Skal føde i bergen, du da???
nummer 3 kommer i desember Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Blir koselig mad 3 barn, men sikkert slitsomt også. hvorfor blir du satt i gang 3 uker før tiden? Blir nok ikke det jeg, her er alt normalt. Og har 2 raske normale fødsler bak meg. Siste gangen var vi på sykehuset kun i en halvtime før minstemann kom til verden. Lit spent på hvordan det blir denne gangen. Bor heldigvis bare 5 minutter unna sykehuset. Jeg skal føde på ringerike.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Heisann Jeg har noe som heter anti c i blodet mitt, fikk det mest sannsynlig da jeg gikk gravid med nr 1. Er ikke særlig farligt for meg, kun hvis jeg må ha blodoverføring, kan kun få blod med anti c i, ellers kan det gå gale. Det kan være veldig farlig for babyen, må måle mengden i blodet gjennom hele svangerskapet. Er farlig hvis det blir for høyt, da kan jeg måtte skifte blodet på babyen, eller i værste fall miste nurket. Har heldigvis lavt, men er glad for å bli følt nøye opp med ekstra ultralyder (blir en del) & blodprøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå