To + en? Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Heisann! Har en fra før og har satt i gang med å prøve på nr. 2. Var nesten helt sikker på at jeg var gravid, men så kom den månedlige affæren etter klokka. Kjenner jeg er litt deppa, men får prøve igjen. Det var jo bare første forsøk. :-)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 er i samme båt som deg.. håper den spira sitter neste mnd... lett å bli deppa når TR kommer og man vil bli gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå