Gå til innhold

Yo&Lapirilimosv...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet noe lenger med oppholdstillatelsen? Ble så provosert på dine vegne her om dagen, så tankene går stadig til deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:)

Nei, vi har ikke kommet noe lenger....de har stengt idag, så vi må bare vente til i morgen. De har sagt at den skal vere ferdig da, men eg stoler iallefall ikke på lenger etter at de har løyet så mange ganger før....Må jo bare ta turen i morgen og, men da går eg virkelig ikke derfra igjen før den er ferdig behandla! (vi vet jo at han får oppholdtillatelse, for han har fått det før, og det er ikke noe som har forandret seg siden sist bortsett fra at han har fått jobb...noe som neppe kan slå negativt ut...Derfor trenger hun bare lese kjapt gjennom papirene). Men sambo får ikke fri av sjefen (ikke en veldig grei sjef nei, et annet problem) så han må bare si han er syk eller noe (eneste grunn til at han fikk fri en halv time nå på mandag for å hente oppholdstillatelsen var at de har ei ekstra på jobb som er på opplæring.) Men visst han skal ta fri så må han jo kunne stole på at de har den ferdig når de har lovt det da, han kan jo ikke ta fri så mange dager....(og siden de ikke svarer på telefon kan vi ikke ringe på forhånd heller). Skikkelig frustrende....virker som om de tror vi har tid og lyst til å bruke hele dagen nede på det kontoret 3 dager i uka, men det er altså ikke tilfelle!

Må jo nesten le litt av det hele...først sa de jo at den skulle vere ferdig behandla dagen før vi reiser. Men det er jo en søndag! Måtte krangle meg til å få den ferdig behandla til en dag der de faktisk har åpent og sambo kan hente den! Veldig firkanta regler med andre ord.... det hjelper jo lite om den er ferdig visst vi ikke kan hente den fordi de har stengt....

Egentlig så er det jo en kjempeenkel sak å løse om de kunne vert litt forståelsesfulle, og eg kan også forstå at de har mye og gjøre og ikke rakk fristen pga ferie osv...Men det er likevel ikke greit at de stadig lyger om når dette skal vere ferdig og ikke klarer å gi oss en dato vi kan forholde oss til, og at de er frekke og ikke engang kan unskylde seg når de har gjort en feil, men bare si at "det er deres problem". Litt vanlig høflighet og forståelse må vi kunne forvente når vi betaler for noe vi ikke får til riktig tid....Eg føler at de ikke engang har prøvd å ordne dette, men bare driter i det fordi det ikke er deres problem....

Skrevet

Skjønner godt du er skeptisk, det hadde jeg også i høyeste grad vært. Jeg ser jo også problemstillingen med mye å gjøre, men normal høflighet skal man uansett klare å spandere på seg. Krysser fingrene for dere i morra!!

Skrevet

Jeg og krysser fingrene for dere i morra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...