Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bruker ca en time hver vei, og syns det er litt mye. Hva med dere andre?
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bruker ca 45 minutter, må ta lokaltog og så bytte til tbane. Da jeg får vondt i hoftene synes jeg det blir litt mye, får ikke alltid sitteplass selv om jeg har mage.
**¤¤** Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 ca. 1 time. Hvis man regne fra man går ut av døra hjemmefra og til jobben. Ellers 1/2 t med buss eller t-bane
Bie&babylove:-) Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bruker 5 min.....å gå!!! hehe.... jeg er skikkelig heldig! Er bare en deltidsjobb da men alikevel. Null tid eller penger på reisevei!! Studerer også da bruker jeg 30 min med bil en vei.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Ca 30 min. Hjemover bruker jeg nok litt lengre tid, pga molbo-trondheims fantastiske miljøoppskrift: Stenge ett helt bilfelt slik at det blir bare for drosje og buss. Hjelper ikke oss i utkanten det. Er uaktuelt å bruke 2 timer hjem fordi minsten skal hentes i barnehagen, og jeg da må bytte buss og vente i evigheter til neste buss. Hvor blir gevinsten av når det står 1000 biler i kø, på tomgang og sneglekjøring i 30-40-50 min for å komme seg ut av byen.... Vil ikke skifte arbeidssted heller, for jeg vil ikke jobbe i hjemmesykepleien eller sykehjemmet i lokalområdet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå