Gå til innhold

Hei å hopp Dibbe-damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her... Kom meg liksom aldri over fra bim. Men iallfall, her er jeg. Hallåååå!!

c",)

Har en gutt på snart 10 mnd (steike som tia går!!), mann, hus og snart en pus... Sånn, der var jeg.

Fortell noe om deg selv da vel :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen hit!!

Jeg er 28 år, fra Kongsberg, gift og har to barn. gutt på snart 5 år og jente på nesten 3,5 år. Har hengt på bim/dib siden jeg ble på veg med eldstemann.... begynner å bli lenge ass.. tida går så fort.....

Skrevet

Velkommen skal du være!

Jeg har hengt her siden 2004 da jeg fikk min første positive g-test, har ei jente på litt over 3 og venter en ny baby i februar. Mann, stasjonsvogn, hus og pus her :o)

Skrevet

Hei hei. Velkommen til oss! Er 42 år, mamma til ei jente på 20 år, gutt på 6 år og jente på 1 år. Mormor til ei jente på snart 3 år og en gutt på 3 dager. Bor i Sør-Troms

Skrevet

Jeg er forresten 24 år og fra vestlandet c",)

Skrevet

Heihei og velkommen:-)

Har en liten gutt på 8 mnd, og mann, hus og pus. Jobber som sykepleier, og begynner snart igjen etter permisjonen.

Skrevet

Jeg sa opp jobben min jeg. Så jeg skal være hjemme :-D :-D

Såååå glad for det!!

Skrevet

heisann å velkommen :)

eg har vore her i 1 år snart og ha ei jente på nesten året (om 5 dager). samboer, leilighet å bil :)

Skrevet

Hei, velkommen hit :-)

Jeg er 29år, 3 barn (gutt vår98, jente høst 05, jente vår 07), samboer og snart sykepleierstudent :-)

Har hus og pus jeg også..hehe

Skrevet

Hei og velkommen

Jeg er 33, har gutt på 16 mnd, bor i Oslo, har mann og stasjonsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...