Gå til innhold

bleier i spania

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de up&go bleier i spania? Ikke nødvendigvis libero,men noe lignende, altså uten teip på sidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA

er jo pokker meg ikke til andre siden av verden du skal...jøje meg!

Skrevet

Det er ikke sikkert de har....

Vi var nettopp i Tyrkia og der fantes ikke up and go... var innom flere store butikker...

Hvordan det er i spania vet jeg ikke. Men man får jo alltids tak i bleier.

Skrevet

der vi var hadde dem HUGGIES med disney prinsesser til jenter og cars på til gutter. Jeg var kjempefornøyd med de.

Synd jeg ikke får tak i de her i norge

• 5 år senere...
Gjest cd0da
Skrevet

De har all slags type bleier der, men anbefaler å ta med bleier hjemmefra. Bleier i Spania er DYRT!

Skrevet

Det har de ..men de er ganske dyre...innbiller meg at jeg så en pakke til nesten 150kr.

Skrevet

Vi var i gran canaria i julen og gikk tomme for bleier nest siste dagen. ( trodde vi hadde med nok, men nei da). Kjøpte ei pakke Huggies. De kostet 18 euro el no.. Svindyrt, men det var bra :)

Anonymous poster hash: 18ff2...a58

Skrevet

Jeg hadde fått tips om at bleier i spania var dyrt, gubben nektet å ta med alle bleiene jeg hadde planer om å pakke med - kunne ikke være sååå dyrt.....gjett hvem som steilet av prisene i spania? :laugh:  jepp, var gubben det. Så om du har plass - ta med :jepp:

Kan nevnes at gubben hører på nå når jeg har gjort reserach i forkant av ting :nigo:

Anonymous poster hash: fc0f6...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...