Gå til innhold

hva er planene deres i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi (2 små og 2 store) er på besøk hos et vennepar i Stavanger nå. Kom hit på lørdag og skal hjem om et par dager. Nå på ukedagene jobber de så vi klarer oss alene.

Været her er ganske så fint i dag, så vi har tenkt oss en tur til byen og kikke etterpå... Det skal vi i morgen også.. og da begynner Gla-mat festival her, så det kan bli morro å oppleve litt av! Og i morgen er det meldt knallfint vær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag kommer svigersøs en tr så mens hu er her skal jeg passe på og brette noe klær, støvsuge og vaske gulv... etter det skal vi gå en laaaaaaaaaang tur tenker jeg også ghjem og spise middag=)

Skrevet

Jeg skal i løpet av formiddagen klare å dusje (påkjenning når man er kvalm og reagerer veldig på lukter) og så skal jeg til ei venninne i kveld som er i samme "situasjon" som meg - hun har heldigvis to toaletter, hihi...

Gleder meg alltid fælt til Gla'maten, men tviler på det blir noen tur dit på meg i år :o(

Skrevet

gå igjenom alt av klær i huset og pakke det som ikke brukes i søppelsekker og kjøre til moren til venninna mi som tar det med seg til trengene i russland.

og etter det får jeg middagsgjest.

Skrevet

uff... ser for meg at det kanskje ikke er noen suksess å dra ut på gla`maten når man reagerer på lukter... tipper det blir litt forskjellige lukter av mye forskjellig mat nedi byen da ja....

får håpe det går over for både deg og venninda di etter hvert!!! lykke til med svangerskapet!

hilsen ei som er litt misunnelig..hehe... ønsker meg nemlig nr 3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...