brooklyn Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Maaaasse masse små kviser og nupper i ansiktet, i pannen, på kinnene, i og rundt ørene... 7 uker i dag.
Expat Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Mhm. Det er greit med sånn bleiekrem i alle kriker og kroker når det er varmt. Og unngå syntetiske materialer og bruk bare sensitiv vaskemiddel til hele familiens klær. For det hjelper lite at babyens klær er sensitiv-vaska, når mamma sin genser baby koser mot ikke er det...
brooklyn Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 fordrer at mulig overgangsaldermor bruker klær i denne varmen, men jeg ser poenget:) kan jeg bruke bleiekrem i fjeset hans??
~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Høres ut som et helt vanlig hormon utslett ja.
Expat Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Innunder halsen og sånn ja. I alle krikene og krokene. Ellers hjelper det med luft og litt fuktighetskrem på baby også. Min baby "skiftet ham" etter slike episoder. Skallet av i store stykker. Det FØR jeg begynte med krem. Nå vokste hun masse og, så sammenligningen er ikke så dum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå