Vimsemamma og trolldukka Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har en del familie som bor langt unna, så det hadde vært morro å lage en blogg der de kan følge med på dagene våres:) Men tar det lang tid, og er det vanskelig? Føler meg helt grønn på dette området,hehe. Og hva synes dere kjenntegner en god blogg?
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 det tar jo så lang tid du selv vil bruke. da jeg starta blogginga, brukte jeg litt itd, for jeg ville legge ut bilder fra sara var nyfødt og til blogginga starta, så det tar litt tid å laste opp alle bildene. bruker du blogspot, trenger du egentlig ikke gjøre så mye med designet på siden, de har mange maler å velge mellom. og det er lett å legge til egne bilder i designet! se litt på de forskjellige bloggene som er her, mange som bruker blogspot, så får du et greit inntrykk av hva du vil ha! her er min http://saraogmamman.blogspot.com/ jeg liker at det er bilder, tror det er det familien min setter mest pris på, siden de bor langt unna!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 kan man legge passord på disse bloggene?? sånn at bare de med passord kan komme inn å se?
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 jeg er nesten helt sikker på at man kan ha passord på blogspot.. nesten helt sikker... men det finner man for ut under registreringa!
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 ville også vært obs på å ikke være for personlig. ikke annonser hvor du bor, når du drar på ferie, hvor du jobber etc, og selvsagt ingen nakenbilder av barn!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 fant ut at jeg kunne blogge på hjemmesiden min, og der har jeg allerede passord:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå