ChellBell - har født! Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg sitter og shopper på nett og prøver å finne en bra vippestol. Er det noen som kan anbefale en?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Vi har også babybjørn. Den koster litt mer, men er den beste i våre øyne. Den ser ikke så fancy ut, men den er veldig god og enkel i bruk, og enkel å vaske.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Anbefaler også Baby Bjørn. Vi har vasket trekket mange ganger. Lett å ta av og på:-)
stinky-monkey Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Var det ikke Babybjørn sin vippestol det stod noe om i F&B, i en test eller noe, om at den ikke ble "godkjent" pga stor veltefare eller noe sånt?? Husker ikke helt va det var, men husker godt at det var noe med den vippestolen til Babybjørn som ikke var helt bra.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Vi hadde babydan til nr 1 (sånn type hvor man kan regulere vinkel på rygg og sete) og har fryktelig lyst på babybjørn nå til nr 2. Snuppa vår likte lite den gamle vippestolen - fikk aldri justert den riktig til henne uansett hvor mye jeg prøvde - ser ut som de sitter bedre i babybjørnen (flere venninner som har hatt den). Jeg har ikke tenkt å bruke vippestolen som "parkeringsplass", så om det er vippefare så er jeg uansett tilstede for å "redde".
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har en titanium vippstol som jeg kan bruke fra fødselen av. Men har en babybjørn som jeg bruker fra babyen kan sitte selv... veldig fornøyd med begge deler.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har aldri opplevd at babybjørn vippestolen har veltet. Jenta mi brukte den daglig fra hun var nyfødt til 1.5 år. Nettopp vasket trekket og gjemt den bak en kommode så den står klar til neste.
It's all about me Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 BabyBjørn uten tvil. Den beste og de er artige selv etter at de ikke trenger vippestol. Lillegutt satt og husket i den til han var godt over 1.5 år.
ChellBell - har født! Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 Takk for alle svar. Det var jo et overveldende Baby Björn svar ) Er det flere modeller av den, eller bare en? Ser på noen bilder at den ikke har hanker.. det savner jeg litt da. Litt klønete å flytte stolen med baby i uten det syns jeg..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Nei, den har ikke hanker... og den kan heller ikke brukes før babyen er ca tre mnd tror jeg... den har ikke full liggestilling... derfor jeg har to... Babybjørnen brukte eldstemann fra ca et halvt år til han var to! Elsket den da han var "stor gutt"...
trillemamma Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Se her, her finner du selv ut hva som er bra. :-) http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece
It's all about me Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Hanker er det eneste jeg savner på den, men også det blir en vane. Jeg brukte den før 3 mnd med lillegutt, den har ikke full ligegstilling, men det er ikke langt unna heller. Bare en modell, men mange design. En ting til om den er at den er super enkel å vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå