melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Det har han aldri gjort så lenge jeg har kjent han.....plutselig reiste han seg opp fra senga, sjekket i klærne sine, gikk så til klesskapet, kikket inn der. Så gikk han til døren til alkoven, kikker inn der hvor det er bekmørkt. Da begynte jeg å bli litt redd....og skjønte at han kanskje gikk i søvne....og dumme meg spør: hva driver du med? Idét jeg sier det husker jeg at man skal ikke vekke de som går i søvne, men få de tilbake til senga. Takk og lov våknet han uten å få sjokk, han sa selv at han måtte ha gått i søvne. Håper virkelig dette kun var en engangshendelse. Flere med menn som går i søvne?
Mamma+2 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ikke mannen min- men sønnen min gikk i søvne en gang-----etter han ble stor. Skikkelig ekkelt, såg jo på han at han ikke var seg selv.... Tok han på fanget da- det jeg hadde lært om å følge tilbake til senga var plutselig glemt..... Det har ikke gjentatt seg heldigvis, håpe det er et engangstilfelle med mannen din og....syns selv det var ekkel opplevelse.
Ronja&Odin Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 hehe min har gått i søvne men er lenge siden nå.. men når jeg kom og la meg i går kveld så sa han at jeg måtte sprike fingrene, passe dem også plukke det opp:p haha i søvne:p
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Min mann går ikke i søvne, men jeg gjorde det masse i barne- og ungdomsår. Og noe rett etter jeg gifta meg - henger litt sammen med hva som skjer rett før jeg legger meg (går jeg og legger meg med en gang jeg kommer hjem fra fest feks kan jeg gjøre mye rart på natta). Våkner vanligvis av meg selv midt i søvngåingen og irriterer meg over at jeg ikke skjønner at det som skjer er en drøm (føler meg halvvåken når jeg går), hehe. Men apropos menn som gjør tin gi søvne så må jeg ta med en historie som et vennepar av foreldrene til bestevenninnen min opplevde. Hun våknet av at han hoppet og herjet i senga, og plutselig tok han tak i det ene benet hennes og kastet det rundt og heiste henne opp etter beina... Viste seg etter en god del forfjamselse at han trodde han var på seilbåten sin og trodde dama var den derre masta som svinger frem og tilbake, hehe...
melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Er det virkelig en myte? Hvor har du det fra? Tror jeg må google litt jeg.
melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322536 Et lite utdrag: Det kan være aktuelt å låse dører og vinduer. Jeg vil ikke anbefale å vekke vedkommende som går i søvne, men prøv å følge han/hun tilbake til sengen. En plass som er enig med meg i alle fall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå