(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hvordan går det med dere? Her går det så det griner! Superfornøyd og glad om dagen, livet er bra. Denne torsdagen veier jeg meg samtidig med dere for da reiser jeg til amsterdam. Regn med et par kilo opp når jeg kommer hjem. hehe. Jeg har ikke tenkt å spytte i øl-glasset for å si det sånn! Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta med meg av mat på jobb i dag. Det har stoppet litt opp i hodet. Er lei av grillet kylling for å si det sånn, men det er så enkelt å ta med seg. Så, hvordan går det med dere alle? Noen som ikke er med lenger?!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2008 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S)TinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp 25.Nå har vi 2 sjefer i huset 26. 5 om dagen 27. Randine med januarbaby 28. Mammatiltofirbenteogentobent 29. TanteLilla 30. Bjørnen Collargol
melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Idag føler meg meg bra ) sneik meg på vekta og den viser 3 kg nedgang (omgangssyken hadde nok mye å si her)...hehe...men vi får se hvordan den ser ut imorgen som er veiedag. Prøvde en sånn stix igår kveld, og den viste at jeg er i ketose (se bilde på bloggen). Da ble jeg glad! Regnet med at den ble beige, og at jeg måtte kutte litt mer karbo. Jeg spiser nemlig litt mer karbo enn 15 g. Tyder på at jeg gjør noe riktig! Har bestilt meg soyaprotein og bakemiks, skal lage meg litt brød. Vil variere mer.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 husk å teste med stix minimum 2 timer etter siste måltid da kua! slik at fettet i kosten ikke gjør utslag. noen tåler mer enn 15 gram, jeg er en av de som ikke tåler så mye desverre. hehe. tenker det er en kombinasjon av omgangsyke og ketosen som har gjort at det er 3 kg borte jeg. grattis!!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Her går det knallbra;) har hatt et par tunge dager pga mensen. Ikke vært i form, men har ikke rørt noe usunt denne uka, og trener 2 ganger hver dag. Var på vekta torsdag, da det var veiedag. Veide meg på lørdag også, og da hadde jeg gått ned 1 kg allerede. Så jeg hååååper det står på det samme eller litt mindre til tordag som kommer;)
melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Aha! Det må jeg huske på ) Får teste igjen ikveld, så blir det 100% riktig!
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Her går det bare bra! Skal snart ut på trilletur med pode. Og det fantastisk sommervær her i Oslo i dag :-) Har spist mine ryvita som vanlig til frokost. Har lunsjdate med ei venninne på den nye peppes på Løren. Peppes har mange gode salater, er ikke redd for å gå på en smell der ;-) Til middag i dag skal jeg lage sesampanert kyllingfilèt med wokgrønnsaker og soyabønner.(det har jeg ikke brukt før, så det blir spennende) Men nå, ut å nyte sommeren! Og grattis med -3kg! Dere er alle superflinke!
Monajenten Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Går fint her:-D Har ikke hatt så mye tid til trening, da jeg bare rydder og rydder hele dagen. Men det er jammen meg trim det også;-) Har hatt min nutrilettshake til frokost i dag som vanlig. Ikke kommet lengre enn det;-) Men jeg merker på klærne at jeg har gått ned litt.
Monajenten Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Hvordan går det jenter? Nå holder jeg på å lage middag, fullkornsspaghetti med mager kjøttdeig av svin:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 hallo damer! i dag har jeg spist frokost: noen få jordbær med fløte på lunch: avocado med rekesalat middag: samme ..noe som endte i festmage og rennaræv da jeg tror rekesalaten var dårlig, så her flyr jeg skytteltrafikk mellom do og sofaen.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Hei! ) Slik ser min dag ut: Frokost: 2 x fullkorn knekkebrød med brunost (er det litt fy-fy?) Lunsj: 2 glass vann, 2 stk kiwi, 1 eple Middag: Laks, blomkål og salat Trimmet en del på trampoline + mage øvelser.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2008 det er jo mye fett i brunost, men det er jo sunt også. det spørs litt hva slags kostholdsfilosofi du driver med. hehe. på min hadde det vært strengt forbudt ja.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Skal egentlig ikke ned flere kilo, så unner meg litt brunost. Følger sånn delvis med på deres strenge dietter her inne ) Det viktigste for meg er å holde formen slik den er nå, og dermed passe på hva jeg putter i munnen. STÅ på alle sammen!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Hei;) Spist i dag: Frokost: fitness med biola-melk 0.1%. Lunsj: 1 glass smoothie og to knekkebrød Middag: salat og kyllingvinger Kveld: 4 fullkornsskorper og smoothie Er ganske fornøyd, selvom det er endel fett i kyllingvinger. Har gått en tur.. løp litt også. Ble svett ja. Skal trene på gulvet nå. Veiing om to dager jo;)
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 10056 skritt i dag + en del husarbeide. Frokost: 3 ryvita med magert pålegg, vann og kaffe(som vanlig... hihi) Lunsj: Tacosalat på peppes, kaffe og vann Mellom: Frukt Middag: Sesamstekt kyllingfilèt med wokgrønnsaker og soyabønner Kvelds: Fruktsalat og vaniljekesam :-) Har besøk for tiden så det blir dårlig med trening, men jeg lurer med besøket på lange trilleturer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå