Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Kan ikke huske jeg har sett deg... Noen som vet og fødselen har begynt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Tipper Sessa drar seg i senga i dag også - i går viste hun ikke sitt blide åsyn før nærmere 11, selv om jeg jo håper hun fikk litt suksess i natt )
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 *vinke* Ikke noe nytt som har skjedd her nei.... Skal på kontroll på sykehuset nå kl 11, så jeg håper at de kanskje kan si noe om hvordan stå er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå