Gå til innhold

Noen som har opplevd rare blødninger med Cerazette....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare brukt de en mnd, og skulle ha mensen i går, men begynnte å blø litt på lørdag slik at jeg tok på meg bind da. Men på søndag var det ingenting. Og i går da kom det for fullt, men så i natt og nå i dag er det ingenting igjen. Dette blir jo litt dumt da, og slitsomt..... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stabiliserer seg nok etter ei stund, men for min del ble det ikke bedre - hadde 3-5dagers blødninger 2.hver uke med 2 unntak de 6mndene jeg gikk på den :o(

Skrevet

Oh yes.. måtte til slutt bare slutte på de. Mensen i 3 uker av gangen og sånn... Blæ!

Skrevet

Jepp! Prøvde Cerazette i to omganger. Begge gangene blødde jeg litt sånn i hytt og pine; småblødninger i et par-tre dager et par ganger i perioden - i tillegg til "mens". Ble bare tull og fryktelig uforutsigbart, så da slutta jeg$.

Skrevet

Godt at jeg har lege time på mandag da så får jeg høre med legen om hva jeg skal gjøre. Event. få et annet merke....;o)

Skrevet

JA!! Var ikke noe system i blødningene mine i det hele tatt, også blødde jeg skikkelig mye. Var sånn at jeg måtte ha den grønne OB`n + at jeg måtte være i nærheten av en do hele tiden. Kunne gå maks to timer.

Tok det opp med gynokologen min, og han sa at det var egentlig ikke meningen man skulle ha mens når man gikk på cerazzette pga det var enfasepiller. Men noen fikk blødninger allikevel, og det var ikke noe system på de da man får samme mengde hormoner hele mnd. Han mente jeg ville få best utbytte av en hormonspiral. Så da byttet jeg over til det:-) Kjempefornøyd foreløpig ihvertfall-halvannen mnd siden jeg satte den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...