Mammaen til Ina Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer så mye:) Måtte du få et fint svangerskap:)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer så masse...Kos deg i sv.skapet:)
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer så mye Å for en herlig årstid å få baby på Jeg har ei født i mars mnd. Og synes det var veldig fin tid å få baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå