Nr3påG3jenter:) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Men blir igangsatt på fredag så det föles bra! Gikk 12 dager over sist gang og da veide hun 5116 g, så det ska bli spennende o se vad denne jenta veier... Noen flere som er så mange dager på overtid eller er det bare jeg som ikke kommer igang???
Thumper Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Heisann, ville bare sende over litt støtte jeg, skjønner godt at men er utålmodig og lei så lenge over termin!!! Men prøv å gjøre ting som gjør deg glad nå i ventetiden så går det fortere til fredag
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Så lenge over uten å settes igang? Masse oppmuntringstanker til deg! Jeg bor i Barcelona og her blir man satt igang etter maks 14 dager overtid. Dagen før termin har jeg time hos gynekolog på sykehuset for å se hvordan alt står til dersom jeg ikke har født enda. Godt å vite at jeg blir sjekket bra opp!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Masse lykke til! Har du fått dato når de skal sette deg igang?
Tingeling med 2 troll Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg føler så med deg.. Er 8 dager over termin selv.. Er kjempelei/ sliten.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Hmmmmm, lar de deg gå så lenge over termin? Trodde de ikke gikk over 14 dager. ! uke over hos fleregangsfødende. Og spes når ditt sidet barn var over 5 kg.
M by M Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Føler med deg! Gikk 15 dager over sist jeg og midt på sommern. Fødte 15 juli. Fikk også time til igangsettelse, men det begynte av seg selv kvelden før timen vi hadde på sykehuset. Det fins vel ingen god trøst når man sitter så langt over terminen, men ungen kommer jo garantert ut på fredag da. Og du kommer sikkert igang selv før den tid :-)
ahtr Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Hvis det er til trøst så sitter jeg på dag 13 over også, skal på kontroll den 14 dagen,. Dvs i morgen - og jeg har ikke tenkt å reise hjem før noe er i gang...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 åh herregud, om det är till någon tröst(!) så tänker jag i mitt stilla sinne - jag har inget att klaga på!!! hade termin igår, är suuuuuuuper hormonell och griner för ingenting och orkar inte detta mer. Men hemskt att säga, men det hjälpte att läsa att det är någon som sitter i det värre.. så nu är det bara för mig att förbereda mig på 14 dagar övertid. men jag tycker det var rart de inte satt igång dig innan när din första vägde över 5 kilo! Dålig gjort!!! Massa massa lycka till, hoppas h*n kommer innan fredag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå