Gå til innhold

Hvor lenge på sykehus etter planlagt KS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Lå inne to uker sist, men da kom småen 5 uker før tiden med akutt KS. Hsker at selv om jeg ble lei var jeg veldig takknemlig for å ha kompetente folk rundt meg i disse to ukene, er litt redd for å bli "avspist" denne gang siden jeg har barn fra før. Er jo trossalt mye jeg har glemt av babystell på disse 5 årene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal kalle mitt KS fra forrige gang. Men hadde planlagt KS 5 dager før termin men mini ville ut selv og startet 10 dager før termin sent på kvelden, og ble innlagt på sykehus og morgen etterpå fikk jeg beskjed om at NÅ skulle han ut.

Og slik ble det, ble da på sykehus fra torsdag til mandag tror jeg. Denne gangen skal jeg også ha planlagt KS om ikke noe skjer før tiden av seg selv... ca 10-12 dager før termin. Og regner med bli liggende 4-5 dager.. vil hjem så snart som råd jeg da, liker ikke sykehus. Føler meg som en førstegangs da jeg husker jo fint lite fra forrige gang, men tror nok de tar godt vare på oss uansett=)

Skrevet

4-5 dager? Tror ikke jeg klarte å gå uten hjelp før etter den femte dagen sist.. men det er forhåpentligvis mindre smerter ved et planlagt KS.

Flere som har erfaring med dette?

Skrevet

Jeg hat hørt at det er vanlig å ligge 4-5 dager eter planlagt ks. Dette også fordi man skal ha blodfortynnende sprøyter i 5 dager.

Jeg hadde haste-snitt sist og lå da fra søndag til torsdag. Nå overtalte jeg de til å la meg reise, da. Måtte komme tilbake på mandagen for å se an formen. Men jeg hadde sv.skapsforgiftning så var egentlig ganske dårlig. Følte ikke at jeg kom til meg selv før jeg kom hjem, jeg. Synes det var forferdelig å ligge på sykehuset, mye mas og stress. De vekket meg mange ganger om natten, kom innom hele dagen og mas, mas, mas.

Denne gangen skal jeg ha planlagt ks og da håper jeg at jeg slipper å ligge så lenge. Hører at noen reiser hjem før de er ferdige med sprøytene men at de da må komme hver dag for å få sprøyta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...