Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere vippestolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 5 mnd tror jeg.

Det var i hvertfall ikke så veldig lenge. Plutselig ble han helt mark og endte på kryss og tvers selv om selene var på, så da var det vel på tide å finne på noe annet ;-)

Skrevet

Tja bruker den enda..han er 6mnd,..tipper rundt 8-9 måneder

Skrevet

gikk over til tripptrapp ved 7 mnd, litt lettere å gi mat i den, vippestolen ble klønete på bordet, og jeg orka ikke sitte på gulvet mer! :)

Skrevet

vi bruker den oxo enda.. 9 mnd er hu no.. men blir mest brukt til lunsj og kvelds mat..

Skrevet

Til minstemann brukte vi den lenger enn til eldste. Storesøster slutta vel da hun var ca 6 mnd. Minsten brukte den til han var ca 11 mnd. Kommer av at han var eldre da han satt selv og så ingen grunn til å begynne med høystolen før han klarte det.

Skrevet

Vi brukte den til de satte seg opp selv. Frem til det satt de i vippestoeln under mating og naar vi spiste saa saatte vi de paa bordet i stolen sli at de "var med".

Skrevet

Ok, med andre ord vi bruker den lenge. Vår er en slik type hvor man kan justere vinkelen på rygg delen og fot delen uavhengig av hverande. Nå har vi satt den endel opp og guttungen på 16 mnd bruker den som en kosestol

Skrevet

er det den derre fra Fisher-price??? som en må ta ned beina på liksom?? dårlig å forklare.. oxo er det en rangle med en fugl på siden en kan ta av?

Skrevet

Bruker den ennå. Hun sitter i den nå og ser på barnetv. Hun er 15 mnd. Setter seg oppi sjøl og går ut igjen sjøl. Hun elsker stolen sin:-)

Skrevet

Nop. Den er fra BabyShop. Den har to håndtak på hver side. Løsner man det øverste på hver side kan man heve ryggen, og fot biten dersom man løsner de nederste. Jeg syns det er genialt

Skrevet

Tja... Sånn ca. 7 måneder, tenker jeg.

Skrevet

Samme typen stol som vi har det da:-)

Hun elsker å sitte i den ennå og slappe av/se på barnetv.

Skrevet

Til han ødela den da han var rundt 10 mnd.

Han satte seg opp i den og slengte seg bakover. En dag satte den seg fast under kanten på sofaen og da han slengte seg bakover knakk den.

Skrevet

8 mnd, og bruker den enda. Liker å sitte i den, men ikke så lenge av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...