Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ca 5 mnd tror jeg. Det var i hvertfall ikke så veldig lenge. Plutselig ble han helt mark og endte på kryss og tvers selv om selene var på, så da var det vel på tide å finne på noe annet ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Tja bruker den enda..han er 6mnd,..tipper rundt 8-9 måneder
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 gikk over til tripptrapp ved 7 mnd, litt lettere å gi mat i den, vippestolen ble klønete på bordet, og jeg orka ikke sitte på gulvet mer!
StineMor_2007_ Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 vi bruker den oxo enda.. 9 mnd er hu no.. men blir mest brukt til lunsj og kvelds mat..
SOMMER :) Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Til minstemann brukte vi den lenger enn til eldste. Storesøster slutta vel da hun var ca 6 mnd. Minsten brukte den til han var ca 11 mnd. Kommer av at han var eldre da han satt selv og så ingen grunn til å begynne med høystolen før han klarte det.
yasmina Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Vi brukte den til de satte seg opp selv. Frem til det satt de i vippestoeln under mating og naar vi spiste saa saatte vi de paa bordet i stolen sli at de "var med".
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2008 Ok, med andre ord vi bruker den lenge. Vår er en slik type hvor man kan justere vinkelen på rygg delen og fot delen uavhengig av hverande. Nå har vi satt den endel opp og guttungen på 16 mnd bruker den som en kosestol
StineMor_2007_ Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 er det den derre fra Fisher-price??? som en må ta ned beina på liksom?? dårlig å forklare.. oxo er det en rangle med en fugl på siden en kan ta av?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Bruker den ennå. Hun sitter i den nå og ser på barnetv. Hun er 15 mnd. Setter seg oppi sjøl og går ut igjen sjøl. Hun elsker stolen sin:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2008 Nop. Den er fra BabyShop. Den har to håndtak på hver side. Løsner man det øverste på hver side kan man heve ryggen, og fot biten dersom man løsner de nederste. Jeg syns det er genialt
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Samme typen stol som vi har det da:-) Hun elsker å sitte i den ennå og slappe av/se på barnetv.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Til han ødela den da han var rundt 10 mnd. Han satte seg opp i den og slengte seg bakover. En dag satte den seg fast under kanten på sofaen og da han slengte seg bakover knakk den.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 8 mnd, og bruker den enda. Liker å sitte i den, men ikke så lenge av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå