♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har akkurat fylt ut skjema,men så kom jeg til å tenke på at det kanskje er for tidlig enda.... Er i uke 26.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 de anbafaler at du gjør det 3 måneder før termin. Det er jo nav du skal sende det til så det er lurt å være tidlig ute.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Har 3 mnd til termin jeg,mangler bare en uke... Da sender jeg det idag jeg:-)
Gjøkeredet③ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg fikk beskjed om at det kunne gjøres fra og med 16 uker før fødsel...
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 På mitt nav-kontor tar de imot søknader fylt ut etter uke 22.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Oki!! Da skal jeg sende den straks. Men lurer på hvorfor jeg må sende inn lønnslipp når nav uansett ber arb.giver om å fylle ut inntektsskjema..... Teit jo..
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Men Dumle da ... det er jo fordi det offentlige skal få enda flere papirer de kan flytte på, rote bort og mistolke. De må jo for all del ikke gjøre det enkelt for seg selv ;-) Eller kanskje det er for at ikke arbeidsgiver skal kunne kreve refusjon for mer penger enn arbeidstakeren faktisk får utbetalt... Det finnes jo småsuspekte folk overalt, så det hadde jo ikke overrasket meg stort om en snåling hadde meldt at arbeidstakeren tjente 400 000 i året når faktum var at årslønna lå på 350 000 ... Folk sniker jo på det utroligste, så hvorfor ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå