Gå til innhold

Melder meg inn til dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg hopper over til dere nå. Har helt glemt meg bort, jeg er 12+5 i dag, så jeg er over de "kritiske" ukene! Var på ny ul da jeg var 11+4 og så et hoppende hjerte, og da jeg var 12+0 fikk jeg høre fosterlyden!Som forresten lå på 158, så bli nok ei ny jente på meg;)

Nå kan jeg kanskje klare å glede meg litt:)

God sommer alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det er så deilig å komme over "grensen" :) :)

Så heldig som fikk høre det så tidlig da! 158 er forresten akkurat det samme som jenta min i magen hadde da jeg fikk høre hjertelyden :)

Hvor mange barn har du fra før?

God sommer til deg også :)

Skrevet

Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester :o)

Ikke vær sikker på jente....med første mann låg hjerteslagene på 130-140, ut kom en liten jente, med andre mann låg de på 140-160 tror jeg, & da kom gutten!!

Skrevet

Så koselig å se deg her inne!:) Har ventet på deg noen dager nå..:)

Skrevet

Happyfreak: Jeg har ei jente i fra før, så dette blir vårt andre barn! Enn dere da?

Datteren min lå på 140. Og husker jordmor sa at i fra 140 og oppover var det som regel jente, og i fra 140 og nedover var det som regel gutt! Det varierer sikkert, men hos alle mine venner har dette stemt. Det blir uansett spennende å se på ul, selv om jeg er nesten 110 % sikker at jente nr 2 kommer:)

Marte: Ja jeg vet, hadde helt glemt meg bort + har vært på ei hytte! Men det var digg å endelig være over de kritiske!

Skrevet

Velkommen min kjære;o)

Skrevet

Monaline???Det er jo en e for mye og en n for lite..heh!? Hvordan er du i formen? Blir det noe tur til Skotland når Glenn fyller 30? Vil SHOOOOPPE.. heh! Hjerte lå på 158 så jeg er sikker på at det blir ei ny jente! Men det blir spennende på ul uansett!

Skrevet

Hehe... Liker du ikke monaline.. Hehe

Det er brukernavnet mitt fra når jeg gikk på Universitetet i Oslo..

Formen er helt topp.. Småen begynner å bli veldig aktiv.. Veldig masse gøy med all sparkinga..

Jeg er veldig klar for en tur over for Glenn sin bursdag..

Vi må jo absolutt få ordna noe, helga 19-21, eller 26-28.

Eneste er at vi må fly fra Sola, så vi må kjøre fra Kristiansand rundt 12 for å rekke kveldsflyet.

Får du fri fra barnehagen til det eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...